Ultimate Africa overland tour - Reisverslagen van Coco Derink - WaarBenJij.nu Ultimate Africa overland tour - Reisverslagen van Coco Derink - WaarBenJij.nu

Ultimate Africa overland tour

Na het behalen van mijn Bachelor Business Administration wilde ik graag meer van de wereld zien. Ik ben tenslotte nog nooit buiten Europa geweest. De onderstaande link is de reis die ik uitgezocht heb om zoveel mogelijk van Afrika te kunnen zien.

http://www.xtreme-gap.nl/trip/de-ultieme-afrika-overland-reis/ voor een verkorte versie in het Nederlands

of onderstaande link

nomadtours.co.za/this-year/best-of-africa-north/#camping

Voordat ik hier aan begin start ik samen met mijn vader in Dubai voor een bijzondere vader-dochter stedentrip.

Recente Reisverslagen:

06 December 2014

Mountain gorilla trekking

28 November 2014

Op naar de evenaar

19 November 2014

Hakuna matata Zanzibar

26 Oktober 2014

Yeah Wildlife!!!

20 Oktober 2014

Capetown to Swakopmund
Coco

Actief sinds 29 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5812

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2014 - 11 December 2014

Ultimate Africa overland tour

Landen bezocht: