Het avontuur gaat bijna beginnen - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Coco Derink - WaarBenJij.nu Het avontuur gaat bijna beginnen - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Coco Derink - WaarBenJij.nu

Het avontuur gaat bijna beginnen

Blijf op de hoogte en volg Coco

02 Oktober 2014 | Nederland, Schiphol

Na maanden lange voorpret bij het plannen van deze wereldreis. Gaat het avontuur vandaag van start.

Vanavond vlieg ik samen met mijn vader van Amsterdam naar Dubai daar zullen wij tot 11 oktober blijven. Met onder andere het bezoeken van de Burj Khalifa, skiën, Abu Dhabi en nog veel meer.

Daarna gaat mijn avontuur verder met meerdere vliegtuig overstappen in het zuiden van Afrika. Te beginnen in Kaapstad.

Tijdens de reis door Afrika zal ik niet altijd internet hebben, maar ik ga proberen jullie tussentijds op de hoogte te houden.




  • 02 Oktober 2014 - 15:11

    Debbie:

    Coco! Wat supertof zeg!
    Heel erg veel plezier en Tjeerd en ik gaan je zeker volgen!

  • 02 Oktober 2014 - 16:57

    Elise:

    Veel plezier Coco!!

  • 02 Oktober 2014 - 18:05

    Henri :

    Veel plezier

  • 02 Oktober 2014 - 19:32

    Erik:

    We zitten nu nog op Schiphol met Starbucks coffee ons voor te bereiden op de komende nachtvlucht.

  • 02 Oktober 2014 - 21:42

    Maja:

    Goede vlucht en veel plezier

  • 02 Oktober 2014 - 22:10

    Marcel En Patricia:

    Coco en Erik,
    Heel veel plezier in Dubai en Coco daarna een hele mooie reis door Afrika toegewenst.

  • 03 Oktober 2014 - 13:44

    Ilona :

    Heel veel plezier samen in Dubai. En geniet van je reis door Afrika.
    We volgen je blog

  • 03 Oktober 2014 - 21:12

    Marli:

    T is nu echt begonnen, ik ben benieuwd naar je foto's en je verslag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Coco

Actief sinds 29 Sept. 2014
Verslag gelezen: 397
Totaal aantal bezoekers 5801

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2014 - 11 December 2014

Ultimate Africa overland tour

Landen bezocht: